Lilypie Kids Birthday tickers
لیست علاقه مندی ها
مامانش | 17 آوریل 2013 @ 7:55 ب.ظ

۱- کتاب: شاید چون از وقتی یک ماهه بود براش می خوندیم. الان دیگه کتاب رو که جلوش می ذاریم، شروع می کنه ورق زدن (برعکس قبلا که هی می خواست مچاله کنه کاغذاشو).  یه کتاب داره با صفحه های محکم (Board Book)  و رنگ هاش شاد و تو هر صفحه اش یه عکسه. حالا یاد گرفته موقع ورق زدنش به عکسها اشاره می کنه (دقیقا همونجور که ما عکسها رو بهش نشون می دیم).

۲- اعضای بدن: جدیدا به اعضای صورت و بدن توجه زیادی می کنه. یه وقتایی که صورتم نزدیک صورتشه با انگشت اشاره به چشم یا ابرو یا دهن اشاره می کنه و لمسشون می کنه. به دندون هم علاقه خاصی داره و اول از همه می ره سراغ دندون.

۳- بازی ها: کلا اسباب بازی های رنگاوارنگ دوست داره اما اسباب بازی های محبوبش اینان: دستمال کاغذی، کاغذ، کلید، گوشی تلفن و موبایل. از دیروز گوشی تلفن رو دم گوشش می گیره و بعضی وقتا صدایی با آهنگ «الو» از خودش در می آره.

۴- خوردنیها: میوه رو بیشتر از غذا دوست داره، از خوردن سیب و موز سیر نمیشه.

پ.ن. تو فهرست حرکات شیرین یه مورد یادم رفت بگم که همینجا اضافه می کنم: شونه کردن مو: شونه رو می گیره دستش و از بالا به پایین می کشه رو موهاش. این مورد البته خیلی قدیمیه. اولین بار وقتی ۶ ماه و نیمه بود انجامش داد اما الان دیگه به صورت حرفه ای انجامش میده.

خبر

یک نظر

  1. آسمان گفته:

    20 آوریل 2013 در ساعت 8:13 ق.ظ

    ماشالله به یاسمین خانم که چقدر اهل فرهنگه. اولین علاقه‌مندی‌اش کتاب ه 😀

    آزاده خیلی نوشته‌هات الان برام جذاب تر شدن وقتی فرهاد رو توی نه ماهگی‌اش تصور می‌کنم. چقدر خوبه که آدم یه چیزایی رو برای اینکه هم خودش یادش نره هم دیگران استفاده کنن بنویسه.

    آزاده: سمانهههه … چقدر زود برگشتی به دنیای مجازی… من حداقل ۲۰ روزی طول کشید که نشستم به اینترنت گردی :))) آره، دقیقا هم جنبه یادآوریش خوبه هم انتقال تجربیات .. منتها اگه فرصت بشه و از دست نره

ارسال نظر