Lilypie Kids Birthday tickers
یاسمین عصبانی می‌شود!
باباش | 25 اکتبر 2014 @ 3:03 ب.ظ

وقتی چیزی رو می‌خواد و ما مخالفت می‌کنیم، سریع عصبانی می‌شه. آزاده می‌گه زیاد و زود عصبانی شدنش به من رفته! تا چند ماه پیش شروع می‌کرد به کتک زدن کسی که باهاش مخالفت کرده بود. توی بیبی‌سنتر خونده بودیم که بچه‌ها به حدود دو سالگی که می‌رسن، کم‌کم عصبانیتشون رو با گاز گرفتن هم نشون می‌دن و یه راه مقابله با این رفتار اینه که با صحبت بهشون بفهمونی که گاز گرفتن درد داره و کار خوبی نیست و اگه خیلی عصبانی هستن، بهتره یه چیزی مثل بالش بردارن و بزننش و گازش بگیرن! ما هم این کارو کردیم و یه موقعها هم جواب میده، ولی هنوز اکثر مواقع سعی می‌کنه خودمون رو گاز بگیره!

پریروز می‌خواستم دستش رو بشورم که مقاومت کرد. به زور بردمش توی دستشویی. حالا دستش رو مشت کرده بود و باز نمی‌کرد. دستش رو هم به زور باز کردم و شروع کردم به شستن دستاش. سرش رو می‌آورد پایین و تمام تلاشش رو می‌کرد که دستم رو گاز بگیره. اما من دستم رو می‌کشیدم کنار و فقط موهای دستم رو با دندون می‌کَند! بعد که گذاشتمش از دستشویی بیرون و خواستم دستم رو آب بزنم، جلوی در دستشویی وایساد و شروع کرد به جیغ کشیدن که: «بیا بیرون می‌خوام گازت بگیرم!» حالا من و آزاده غش کرده بودیم از خنده و یاسمین عصبانی حمله کرد به من و شلوارکم رو محکم گاز گرفت!

فکر کنم فعلا باید یه مدت باهاش همینجوری تا کنیم تا شاید کم‌کم گاز گرفتن از سرش بیفته.

اتفاقات

یک نظر

  1. آسمان گفته:

    27 اکتبر 2014 در ساعت 11:39 ق.ظ

    من در مورد بچه های کوچیکتر خونده بودم که چون نمی تونن هنوز خودشون رو جای دیگری بذارن نمی تونن بفهمن که این کار درد داره. یعنی گاز گرفتن یا مو کشیدن در بچه های ۱۰ ماهه و یک ساله راه حلش نمی تونه این باشه که بهش بگی درد داره و نکن این کار رو.

    شاید در مورد یاسمین این کار جواب بده. مثلا یه گاز کوچیک بگیرید از دستش و بهش بگید ببین درد داره. البته شاید هم این کار رو کردین تا الان.

    حمید: اتفاقا فکر کنم توی بیبی سنتر خونده بودیم که برای اثبات درد داشتن گاز گرفتگی، نباید بچه رو گاز گرفت. شایدم برای سن کمتر بود این. باید بررسی کنیم دوباره 😀

ارسال نظر